Já: Dobrý den, rád bych reklamoval tato sluchátka, přestala hrát jedna strana
Ufon jménem Jan Vaněk: 5 minut koumání div ne pod lupou, aby se našel důvod k zamítnutí – neúspěšně, koukání do PC, bohužel tato sluchátka reklamovat nelze, lze jedině vrátit peníze
Já: Ale já bych byl rád, aby se sluchátka normálním způsobem vyreklamovala, zaslala výrobci a on je opravil
Ufon jménem Jan Vaněk: bohužel znova opakuji, že to nejde, systém mi to nedovolí, ještě se zeptám pana vedoucího, odchází dozadu a za cca 1 minutu se vrací, tak bohužel opravdu to nejde
Já: no budiž, chápu, že to je někde napsáno malými písmenky v obchodních podmínkách a nemá cenu se hádat, ale příště si rozmyslím, jestli budu nakupovat zde nebo jinde
Ufon jménem Jan Vaněk: no o moc nepřijdeme
Já: cca 5 sec lapám po dechu, toto je ale můj soukromý účet u alzy, ještě mám firemní a podílím se na rozhodování o nákupu IT u cca 80ti firem, važte slova, zavolejte mi pana vedoucího
Ufon jménem Jan Vaněk: pan vedoucí tu není
Já: cože? co to teda bylo za habaďúru před chvilkou?
Ufon…. mlčí
Já: příště važte slova, odcházím, v duchu se musím smát, jak se mnou to mladé ucho naložilo
Nicméně, já teď nakládám s alzou a průběžně zde budu aktualizovat částku, kterou jsem utratil a nechal utratit jinde než u nich, když „o moc nepřijdou“
Stav ke dni 20.11.2021 : 201.947 Kč